.
Zgodnie z obowiązującymi przepisami art.385(5)
kc. W ciągu 14 dni kalendarzowych od
daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania
przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z
przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży
konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej oraz
przedsiębiorcy ( jednoosobowa działalność gospdarcza ) – która dokonuje zakupu przez internet
w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.
Odstąpienie od umowy przez Klienta nie
jest też możliwe w przypadku zakupu towarów o właściwościach zaspokajających
indywidualne potrzeby klienta – chodzi o towar sprowadzany na
specjalne zamówienie lub cięty pod wymiar Klienta (np. wykładzina sprowadzana
od producenta na zamówienie , docięcie wykładziny dywanowej lub elastycznej pod
wymiar, obszycie, itp ).
Zwracany produkt nie może nosić
śladów używania – każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany,
towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku
niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty lub będzie potrącona
wartość procentowa od ceny towaru – ustalana indywidualnie.
Skorzystanie z uprawnienia do odstąpienia od umowy
może odbyć się w następujący sposób:
Zwracany towar powinien zostać należycie zabezpieczony
na czas transportu, nie może nosić śladów użytkowania, uszkodzeń
oraz powinien być zwrócony wraz z kompletnym wyposażeniem i akcesoriami oraz
dokumentacją w oryginalnym opakowaniu, wydanymi przy jego sprzedaży oraz
posiadać oryginalne metki.
Koszty zwrotu towaru ponosi Klient. Sprzedawca nie
przyjmuje zwrotów przesyłanych „za pobraniem”
W przypadku odstąpienia od umowy, Klient otrzymuje
zwrot zapłaconej ceny za towar po oględzinach zwróconego towaru.
Zwrot ceny następuje na wskazany przez Klienta
rachunek bankowy, w ciągu 14 dni, liczonych od dnia otrzymania przez Sprzedawcę
oświadczenia o odstąpieniu od umowy oraz pod warunkiem dostarczenia zwracanego
przez Klienta towaru w tym terminie.
Podstawą do rekompensaty jest dokument
lub inny dowód sprzedaży (faktura VAT).
Postępowanie
reklamacyjne:
W przypadku wad towaru Klientowi przysługuje prawo do
złożenia reklamacji. Czas rozpatrywania reklamacji to 14 dni .
W celu złożenia reklamacji, składana jest w formie elektronicznej na adres
email: sklep@pasjonacipodlogi.pl lub na piśmie na adres Sprzedawcy z dopiskiem
„Reklamacja zamówienia”.
W przypadku uszkodzenia mechanicznego w drodze transportu Kupujący zobowiązany
jest dołączyć skan formularza reklamacji/szkody wypełniony w obecności i
podpisany przez przedstawiciela firmy kurierskiej, który dostarczył przesyłkę.
Bez protokołu nie mamy podstaw do składania reklamacji u przewoźnika.
Zgłoszenie reklamacji może odbyć się poprzez
zgłoszenie elektroniczne na adres email : sklep@pasjonacipodlogi.pl lub pisemne
na Adres:
Pasjonaci Podłogi Arkadiusz Antolik
ul. Matejki 14 05-820 Piastów
tel: 600-318-283
i dostarczenie go po wcześniejszym ustaleniu ze
sprzedawcą wraz z reklamowanym towarem i dopiskiem „Reklamacja zamówienia” na
adres Sprzedawcy lub magazynu .
Reklamowany towar powinien zostać należycie zabezpieczony na czas transportu
oraz powinien zostać do niego dołączony dowód zakupu (paragon, faktura VAT,
wyciąg z rachunku bankowego konta Klienta).
Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od
daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana
jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.
Pozostałe Informacje:
Prosimy o sprawdzanie
przesyłek w obecności kuriera, w przypadku uszkodzenia prosimy o sporządzenie
protokołu. Bez protokołu nie mamy podstaw do składania reklamacji u
przewoźnika.
Wszystkie sprzedawane przez nas towary są fabrycznie nowe i są pierwszego
gatunku.
Wszystkie zdjęcia są w 100% realne lub pochodzą ze strony producenta.
Dla wykładzin dywanowych oraz PCV zastrzegamy sobie różnice wymiarów w
tolerancji +/- 1% podanych wymiarów.
ul. Matejki 14 05-820 Piastów k. Warszawy Przed wizyta prosimy o kontakt tel.
600-318-283
sklep@pasjonacipodlogi.pl
522-271-18-56
Polska
Poniedziałek – Piątek: 09:00 – 17:00
Sobota - nieczynne
Niedziela - nieczynne
Przed wizytą prosimy o kontakt tel.